+قلب المسيح+
هلا بك في منتدي قلب المسيح
زيارتك لنا أسعدتنا كثيرا..
و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا ..
نتمني ان تقضي وقت ممتع معنا في المنتدي
ويكون سبب بركه
ونشر لكلمه السيد المسيح
وتعاليمه

+قلب المسيح+
هلا بك في منتدي قلب المسيح
زيارتك لنا أسعدتنا كثيرا..
و لكن لن تكتمل سعادتنا إلا بانضمامك لأسرتنا ..
نتمني ان تقضي وقت ممتع معنا في المنتدي
ويكون سبب بركه
ونشر لكلمه السيد المسيح
وتعاليمه

+قلب المسيح+
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ان كان الله معنا فمن علينا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

قلــــبى فـــى ايـــــدك

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

ذكر
تاريخ الميلاد : 25/05/1992

قلــــبى فـــى ايـــــدك Empty
مُساهمةموضوع: قلــــبى فـــى ايـــــدك   قلــــبى فـــى ايـــــدك Emptyالأحد أكتوبر 31, 2010 3:28 pm

قلــــبى فـــى ايـــــدك

انا عندى قلب يا رب انت عارفهو هو طول عمره و هو صغير كان فى ايدك.

لما بيبكى كانبيبكى بين ايدك و انت كمان يا رب بتحبه اوى و دايما بتطبطب عليه و بتحنو عليه .

مرت الايام وقلبى كبر شوية و محتاج اغير فيه شوية حاجات بسيطة ؟؟. معلش يا رب انت عارف بقى كليوم فيه جديد و مفيش حاجة بتفضل على حالها . انا كنت عاملك فى قلبى الريسيبشنبالكامل و اكبر اوضه كمان. انا بحبك اوى يا رب و انت عارف بس انا عندى شوية حاجاتصغيرة صدقنى و مش هتأثر على حاجة . انا عندى اصحابى بيجولى باستمرار و عايز بس جذءمن الريسبشن عشان اعمله مكان نقعد فيه سوا و تقعد معانا . انا عارف انك مش هتضايقانا بحبك انت عارف و مش معقول برضو منعرفش نتفرج على التليفزيون و اصحابى كتير ومفيش تليفزيون من غير كراسى و اكيد و منطقى و ضرورى و لا بد اصحابى ياكلوا معاياده عمل محبة . اكيد فهمت ان انا محتاج بقية الريسبشن عشان طرابيزة اكل كبيرةبكراسيها و خلافه . صدقنى يارب بامانه انا مهتم اوى بالأوضة بتاعتك و هاخليها احلىاوضه فى البيت كله ......متقلقش!!!!!

مرت ايام كتيرة وانا كمان بقيت اشوف حاجات حواليا تطير العقل . ال ADSL بقى زى المية و الهوا بصراحةمحدش يقدر يعيش من غبره و الكمبيوتر اللى عندى ده عايز يترمى فى الشارع او ياخدهبتاع الروبابيكيا . انا محتاج كمبيوتر كبير بترابيزة

معندكش فكرة يارب انا محتاج كمان اطبع حاجات كتير و على فكرة فيه حاجات كتير منها للكنيسة والخدمة . صدقنى يا رب انا باموت نفسى فى الخدمة و القداسات و عندى ولاد فى خدمتىباسأل عليهم باستمرار و الكمبيوتر هيساعدنى اوى.

فلو تسمح يعنى وانا عارف انك عارف و مش هتضايق لو ينفع اشاركك اوضتك عشان محتاج مكان للكمبيوترابو طرابيزة . و اهى فرصة حلوة نبقى مع بعض و نسللى بعض .

ايام و بتعدى وبقيت انسان متطور و مفيش حد احسن منى . عندى ADSL اسرع من الفار و DOWNLOAD بقى سريع بس الواحد بقى محتاج يقعد شوية على الكمبيوتر عشان يقدريتابع الجديد و القديم و الحديث و السريع و الرهيب و المرعب ....و ...

وقتى مش مكفى وحياتى بقت زحمة ده انا حتى اصحابى بقيت اشوفهم على النت و الشات

انا عارف يا ربانك نفسك تتكلم معايا بس انت شايف ايقاع العصر عامل ازاى ؟؟مفيش وقت اقصقص ضوافرى

على فكرة ياربمعلش عايز اقوللك حاجة متفهمهاش غلط!!!! . انا مبقيتش فاضى ذى الأول . انا الخدمةواكله كل وقتى و يا دوبك بافضى وقت لاصحابى و النت . و انت موجود معايا فى الأوضه. انت هتروح فين ؟؟!!ما انا كل يوم بارجع الاقيك و اعتبر البيت بيتك معلش قصدىالأوضة اوضتك.

آخر طلب هاطلبهمنك و انا عارف انك عارف . مفيش وقت العب رياضة و بقيت محتاج حاجه كل اصحابىبيروحوها و عارفنها و انا الوحيد اللى مش معاهم. ايوه كدة انت عارفها (الجيم) لازماروح جيم عشان الرياضة و انا عارف و انت اكيد عارف.

فيه جهاز حلو اوىهاجيبه بس هو كبير شوية . بيقوللك فيه عجله و مشاية و عقلة و حبل و فيه زرار تدوسعليه تخس 30 كيلو على غفله.

و بصراحة مش لاقىمكان ليه غير اوضتك عشان كبيرة فمعلش هاخد مكان كمان و انا عارف انك بتحبنى و مشهتضايق . و بعدين يا رب انا عايز اقوللك حاجة . انت ليك البيت كله تقدر تقعد فى اىحته . يعنى متلتزمش بالأوضة و عندك البيت كله ؟؟؟!!!!!!!!

خلاص انا كبرت والدنيا اتغيرت و مرت ايام قصدى سنين و بقيت اخش البيت مش شايف قدامى و كتيريقولولى فيه واحد قاعد مستنيك فى الجنينه . يا جماعة هو انتوا شايفنى فاضى؟؟!!!!لما ابقى افضى ابقى اشوفه

و ايام تاخد اياملغاية ما نسيت انت مين يا رب . نسيت وجودك فى حياتى . انا بتفكيرى و تصرفاتى واهتماماتى . انا بكل دة و بدون ما اشعر بقى ليك مكان بس يا خسارة برة قلبى .

مبقاش ليك مكانيا رب فى وسط اصحابى و النت و الدش و الشات و الجيم و غير و غيرة .......

و بعدين يا قلبى؟؟؟ ناوى على ايه ؟؟؟!!!ناوى ترجع زى زمان و لا ايه ؟؟؟

ناوى تفضى ساعةواحدة لربنا و لا خلاص مبقتش تقدر .

انا آسف يا ربسامحنى

لو سمحت ارجوك يارب تتفضل جوه . متبقاش بره . انت ليك كل حاجة. ليك قلبى كله
https://tanta.hooxs.com

قلــــبى فـــى ايـــــدك
صفحة 1 من اصل 1